Nigdy więcej z tym biurem podróży! To był pierwszy i ostatni raz. Będziemy walczyć o odszkodowanie! Godziny wylotu i powrotu w obie strony ok godz 13. Miesiac przed zmienił się przewoźnik i godzina wylotu na 8.40. Ok! Po otrzymaniu vouchera hotelowego okazało się że przylot do Polski to 4.20! A żeby tego było mało samolot który miał wystartować o 8.40 rano czyli bylismy na lotnisku o 6 z minutami wystartował ok 19.20!!! Cały dzień z dziećmi na lotnisku. Zero posiłków w samolocie łaskawie woda!
Nie polecam. Zostałam nie wpuszczona na pokład samolotu powrotnego do kraju będąc w ciąży. Biuro zostało już o tym poinformowane na lotnisku. Po czym nie doprosiłam się ich o istotne dokumenty w celu ubiegania się o zwrot kosztów za niewykorzystany bilet ponieważ... Za późno zgłosiłam zajście. Trudno wytłumaczyć pracownikom tego biura, że nie da się zgłosić sytuacji przed wystąpieniem zajścia.
Absolutnie nie polecam tego biura. Najgorsze z możliwych. Mieliśmy opłacony transfer.Samolot był opóźniony, dzwoniłam na infolinię dowiedzieć się, czy mimo opoznienia transfer będzie, zapewnili ze tak. Po wyladowaniu i szukaniu okazało się że transferu nie ma, mimo że na infolini wmawiali mi, że jest i trzeba szukać. Pan rzucił "z czym Pani ma problem?" A po zrobieniu afery zaproponowali transfer za 5 godzin. W drugą stronę zarezerwowali nam transfer na lotnisko do innego miasta, 10 h wcześniej
Oferta wakacyjna całkiem spoko. Hotel bardzo ładny w Chorwacji. Ale została zmieniona godzina powrotu. Z hotelu transfer był o 13.20 a samolot o godzinie 18. Gdzie z hotelu do lotniska to tylko godzinka drogi... Mamy półtoraroczne dziecko z którym na lotnisku trzeba czekać 4 godziny na lot... Porażka..
Wróciliśmy właśnie z Majorki . Obsługa nie do przyjęcia . Dziś czekaliśmy na transfer na lotnisko, miał być o 12:35 według informacji na stronie internetowej Po pół godzinie zaczęliśmy się denerwować więc wykręciliśmy po kolei numery alarmowe nikt nie odbierał .nic po godzinie dodzwoniliśmy się pod numer telefonów i podano nam numer do rezydentki . Na moje pytanie o spóźniony transport zaczęła krzyczeć i mieć pretensje że nie zadzwoniłam wcześniej!!! Masakra i skandal. Kazała jechać taxi 100e !
Najgorsze biuro z jakim miałam doczynienia. Jestem właśnie w Dubaju sama z dzieckiem bo nikt z biura ani razu nie poinformował, nie przypomniał, nie zasugerował że paszport musi być ważny 6 miesięcy żeby móc polecieć.Nie wiedzieliśmy tego.Maile były tylko z płatnościami, ubezpieczeniem dodatkowym i przepisach sanitarnych. Na lotnisku gdy zadzwoniliśmy do nich nawet się tym nie przejęli i powiedzieli że klient musi sam sobie takie rzeczy sprawdzać….. Ogólnie tragedia pod wieloma względami.
Sam pobyt w Hiszpanii super, ale rezydent okazał się być widmem. Ani razu się na oczy nie pokazał, a jak już udało się do niego dodzwonić to wprowadził nas w błąd co do miejsca zbiórki na transer na lotnisko. Rezultat był taki, że musieliśmy wziąć taksówkę. Ale to nie koniec- obiecali nam zwrot za taksówkę i do tej pory amba. Ni widu, ni słychu. Na infolinii kobita, która jest chamska, a przełożona rezydenta próbowała zwalić na nas winę. Porażka. Ludzie zcprzypadku, A wystarczyło przeprosić
Tragedia, jak już inni pisali zmiana lotów i ceny to małe piwo. Po przylocie na lotnisku w Stambule około 24 godz nikt nie czekał na transfer do hotelu. Czytając wcześniej opinie byłem przygotowany na takie kwiatki. Pojechałem TXI i posłałem im rachunek. Biuro nie widzi powodów do zwrotu bo kierowca z transferu niby czekał na mnie. Dobrze że byłem sam bez żony i dzieci to się ogarnąłem po nocy w obcym mieście i kraju. Sprawę kieruje do Sądu, nie chodzi mi o 45€ ale trzeba z takimi walczyć.
Dno! W umowie wczasow był zapisany wylot 9.50 na tym nam zalezalo by nie bujać się po nocach z córką.na 2dni przed wylotem informacja ze wylot jest 18.50!!! Na lotnisku obsuwa do 21.30 poczym wcisneli miedzylodowanie w Katowicach!!!! Nic takiego nie bylo w ofercie!!! reasumując do hotelu dotarlismy 6.20 w poniedzialek! Dno i żenada
Polecam jak najbardziej biuro podróży. Wszystko dopięte na ostatni guzik .Nic nie mogę zarzucić .Wszystko idealnie zorganizowane ,hotel cudowny Dziękuję bardzo za cudowny czas .
Oferta była super, hotel bez zastrzeżeń, ale obsługa rezydentki Beaty żadna. Kobieta po prostu nas olała, kolokwialnie mówiąc. Nie było z nią żadnego kontaktu, nie pofatygowała się, aby się przywitać, czy coś doradzić. Powinna zostać zwolniona!
Wszystko było ok do momentu transferu na lotnisko. Czekaliśmy w lobby 15 minut przed ustaloną godziną zbiórki Na transfer czekoło około 100 osób. Podjechały autobusy, pytaliśmy kierowcę i obsługę hotelu pokazujac bilet lotniczy, kazali wsiadać. Okazało się, że jedziemy na złe lotnisko. Kierowca autobusu zatrzymał się na 6 - cio pasmowej autostradzie. Finał - nie zdąrzyliśmy na samolot, po telefonie do rezydenta dowiedzieliśmy się, że mamy sobie sami na własny koszt zorganizować powrót.
Firma kazała sprawdzić godzinę transferu na lotnisko w recepcji. W recepcji nie dostali żadnej informacji plus telefon do firmy obsługującej transfer nie odbiera. Dziękuję za taki kontakt , jakby nie mogli smsa mi wysłać z godzina transferu . Odradzam to biuro ,jest niepoważne .
Odradzam tego biura . Wyjeżdżając na Majorkę , nie podali w ofercie godzin lotów. Na infolinii babka powiedziała, że są 4 loty z Berlina dziennie i będziemy mogli wybrać ,który chcemy. Po czym okazało się, że kupili bilety na najgorsze godziny czyli wylot późno i powrót wcześnie rano. Za zmianę godzin lotów chcieli 1900zl , mimo że nowe bilety by tyle nie kosztowały . Kpina z klientów
Byliśmy na wakacjach last minute w Egipcie. Nie mam żadnych zastrzeżeń do działania biura. Wszystko było poukładane- rezydentka, Pani Grażyna, bardzo pomocna i przede wszystkim zawsze dostępna.
Zerowe podejście do klienta! Odradzam!!! Wyjazd się nie odbył.
Pierwszy raz byłam z tym biurem, wyjazd na Cypr i wszystko w porządku dokumenty pokładowe wysłane na e-maila, odprawa przez biuro, rezydent na miejscu, hotel cudny, wszystko ok!
Przyszłe niedoszle(na tą chwilę) wakacje. Z 8 dni na Mauritiusie proponują 4 z przystankiem 24h na lotnisku w Paryżu. Hurra:( Nigdy więcej.
Cypr, pobyt, Avlida. Zakup dość uciązliwy, przez Wakacje. Stąd pełno maili, smsów i telefonów, ani się w tym połapać. Strony do druku - 2 linijki na stronie - nie szkoda papieru? Karty pokładowej na powrót nie dostalismy do wylotu i trzeba było prosić o nią rezydenta. Hotel ładny, czysty, baseny czynne, obfite i smaczne jedzenie. Mamy zastrzeżenie do oferty win na all - tylko "wina domowe" - cierpkie, żadnych lokalnych. I do wykluczenie ze względu na wiek - sauna i siłownia do 65 lat! Skandal!
Biuro tragedia zero kontaktu wakacje za 75k, nic nie zorganizowane wszystko trzeba samemu. Loty poprzestawiane nikt nie informuje nikt nic nie wie omijać te (...) szerokim łukiem